Tuesday, October 21, 2008

Citer Tahun Lepas

that one day..

me : aaaa nak beli buku P/S I Love You nihhhh. (sambil belek-belek bace summary kat blakang. )
him: haa beli je la.
me : :( tadek duit la. huwaa. hurm takpela.. lenkali saje la beli
him: la beli je la. bape sangat la harge buku tuh
me : hurm takpela. lenkali je. lalu bergerak ke area lain lak

a few mins after that..

me : erm, jom la. gi tmpt lain lak.
him: eh betol ker tanak beli buku nih? rugi tau.
me : tanak la. lenkali je. isk..
him: hey ape kate kite curik je buku nih. haha i penah buat dulu nih *evil smile*
me : erk, takmo la. dosa dosa dosa (sin sin sin)
him: ala lek la. (pastu laju je dier gerak kluar dari pintu MPH tuh)
me : b!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *gasp*

cuak cuak CUAK OKE! dier jalan kluar teros. *gasp kali kedua*

erk. but why there's no alarm as he went out there with the book! hurm..

.
.
.
.
.

Outside he lean himself closer to the glass, facing me, smiled widely.
He raised the book slowly with his right hand and..

i really can't truly expressed my feelings when i saw the receipt in his left hand.


speechless.

shocked.

in disbelief.


amek napas kakkkk
ok cool. i walked towards him slowly as i've managed to get myself back.

me : hey, ade resit??? sampai hati u!!! seb baik i tadek heart attack. kalau ade???? (buat muke)
him: hehehe. tadek la. ha, here's yours, P/S I Love You. *sengih sengih*


ok jom lari seblom dier nampak ako blushing

9 comments:

Call me -fa- said...

ika....maknanye bukan buku curik la ek??

tp knp dia punye alarm berbunyi??

pd aku....ini surprise yg sgt menjadik!!!tahniah to HIM...

Call me -fa- said...

eh...tak berbunyi rupanye alarm tuh..hahhah...salah interpretebqso

@naBest said...

sweet nyeeeeeeeeeeeeee.....

fio said...

haha. sorry. salah penggunaan ayat. ako dh betolkan. haha

mmg menjadik pongggg! sakit jantung ako mase dier kluar cemtu je. aaaaaa

Nadiah Suhaidi said...

hehehe..cumel dan rumantikus

-hakimah.iskandar* said...

elelele
i knw this story
sweet sweeet sweeeeeeet

P/S I Love You too :)

miszacasian said...

hehehehe..

tak sangke aku azhar tue romantik ghupenye..

hahahahah =P

sorie azhar! ;D

tp sgt chweeet..

=)

fio said...

ana: haa sweet jugak tp nak trcabut jantung ako weh.

nad: u know it already as we had our story mory session :P tq anyway

kim: PP/S I Love You too cik ketot masam, pengadil merah yg kecik dsb. love love love

wa: angin romantik datang kejap kejap jer. :P

emi_kavana said...

Memang sweet sgt.. Boleh la tulis buku lepas ni.. daripada tulis blog ni :P